Известие

Collapse
No announcement yet.

Работна температура на 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Работна температура на 2.4 JTD

    Здравейте,
    знам че тази тема е не е чисто нова но бих искал да попитам нормално ли е стрелката на температурата да отиде на 1/3 след 90 градуса спрямо следва6тото показание. Случи ми се по каране във завой на тежък баир.

  • #2
    много е
    виж си термос-а
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      Следи си внимателно температурата, докато не отстраниш проблема! Да прегрееш дизел не е шега работа и не е много трудно
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Значи искам да уточня, че това се случи за около 3-5 минути и после падна на 90 градуса. В София не е вдигала повоче от 90 и в задръстванията. Иначе на дълъг път варира между 70-90 градуса, което не знам дали е нормално, не би ли трябвало като вдигне 90 да не мърда от там....

        Comment


        • #5
          провири си термосаза всеки случай
          прегряването е много опасно за дизела
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Бе след като веднъж е станало, трябва да си имаш едно на ум. Дизелът загрява най-бързо, когато двигателят е натоварен. Например по баир нагоре с повечко газ. Иначе в града може и половин час да стои на място запален и пак да не вдигне температура.

            Моята е стояла запалена с разкачен ремък 30 мин, беше ранна есен и пак не двигна градуси
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от trustworthy
              Бе след като веднъж е станало, трябва да си имаш едно на ум. Дизелът загрява най-бързо, когато двигателят е натоварен. Например по баир нагоре с повечко газ. Иначе в града може и половин час да стои на място запален и пак да не вдигне температура.

              Моята е стояла запалена с разкачен ремък 30 мин, беше ранна есен и пак не двигна градуси
              и с изкючен термодатчик предполагам
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от valjo
                ...и с изкючен термодатчик предполагам
                Ей в тая фирма кво правят, много умни са ва събрали, бее . По марката, по цвета на колите ли ви избират, кво ли
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  моите градуси

                  Моя тормостат уж си работи (с Пруфф днес го тествахме) и отваря на 70 или поне толкова показва на уредите. И като карам (извънградско)не мърда от 70. Само в яко задръстване ходи до 90.
                  Нормално ли е да е 70% и какво може да е прецакано - уреда в колата или термостата да отваря на много ниска температура?
                  ALFA 156 1.9JTD '98
                  ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                  Comment


                  • #10
                    Ми помня, че пчелата-мъж беше казал, че неговото ЖТД било с нормална работна температура 70 градуса
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Ми помня, че пчелата-мъж беше казал, че неговото ЖТД било с нормална работна температура 70 градуса
                      70 показва на таблото на екзаминера извади 80
                      то там некъде ще да е нормалното
                      ама мойто се пак е 2.4 и се загрява бая по-бавно и по-малко
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        ...А вярно ли е, че при пуснат климатик тези мотори като загреят, вдигат малко повече от 90 градуса.. И тази амплитуда нормална ли е 70-90 при вашите коли как е...?

                        Comment


                        • #13
                          не и на двата въпроса
                          провери термос
                          радиатори дали са затлачени
                          перките дали се пускат и двете когато трябва
                          датчиците дали показват вярно
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Най-лесно май ще се разбере, ако пуснеш климатика на бързо охлаждане на място и изчакаш да видиш резултата
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              мммм даааа ще отида да ми погледнат термостата иначе системата е чиста като сълзичка не би трябвало да има запушване, а и не съм сигурен че и двете перки се включват, просто трябва да погледна. Много благодарско на всички за съветите. Ако някой друг има някакви впечатления да сподели....!

                              Comment

                              Working...
                              X